FAQ’s

Ofte stillede spørgsmål – Find svar her

Mest alm. spørgsmål

Du kan kun bruge én rabatkode ad gangen og kun på varer, der ikke er nedsatte i forvejen.

Virker koden stadig ikke, kan du kontakte os på kontakt@mybabysteps.dk eller send os en SMS på +4542221813 og så finder vi en løsning.

Ja, det kan du godt – hvis det er inden vi har sendt din pakke afsted. I det tilfælde kontakt kontakt@mybabysteps.dk eller send os en SMS på +4542221813 og så finder vi en løsning.

Ja det kan du selvfølgelig, hvis den ikke er afsendt endnu. Kontakt da kontakt@mybabysteps.dk eller send os en SMS på +4542221813 og så finder vi en løsning.

Nej desværre ikke. Vi abejder på at få den løsning med på shoppen i fremtiden.

Betaling

Vi benytter Visa, Mastercard, Dankort, Mobilepay, Applepay, Klarna og ViaBill.

Nej det gør vi ikke – men vi har mange andre betalingsløsninger.

Alle vores priser er oplyst med moms.

Fragt og retur

Vi benytter os af DAO (dog kun til pakkepost), Postnord og Bring som vores fragtleverandører.

Ja det kan du. Alle ordre over 499 kr udløser automatisk gratis fragt til pakkepost. Hjemmelevering koster 49 kr. Fragt til pakkeshop under 499 kr koster 39 kr.

Ja. Dog skal du være opmærksom på, at vi ikke har alle størrelser endnu. Vi arbejder for at få flere på.

I så fald, skal du udfylde en returseddel, som du modtager på mail, og derefter sende den uønskede vare retur til os. Derefter skal du lægge en ny ordre med den ønskede vare og skrive ’ombytning’ i kommentarfeltet, så sletter vi fragtomkostningerne.

Når vi modtager din returpakke føres pengene tilbage til dit betalingskort

Du udfylder en returseddel, som vi sender til dig på mail, og sender varen retur til os. Når vi modtager din returpakke, fører vi pengene tilbage til dit kort.

Ja, selvfølgelig kan du det. Du skal blot benytte vores returportal her, og sender varen retur til os. Når vi modtager din returpakke, fører vi pengene tilbage til dit kort – 39 kr. i fragtomkostninger.

Vi tager 39 kr for en returlabel. Ved retur benyt venligst vores returportal her

Hvis din pakke ikke er kommet, kan du søge pakken på trackingnummeret fra din ordre – eller kontakte fragtfirmaet.

Ellers er du velkommen til at sende os en mail på kontakt@mybabysteps.dk, så vil vi prøve at hjælpe.

Du har to års reklamation på dine varer, hvor du kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen afhængig af situationen.

Kontakt os med et billede af den defekte vare på kontakt@mybabysteps.dk og så finder vi en løsning sammen.

Kontakt da kontakt@mybabysteps.dk eller send os en SMS på +4542221813, så får vi sendt den manglende vare, samt en returlabel til det sendte.

Kontakt os

Har du stadig spørgsmål?